17/11/11

Uff...

...vaig dir jo...
Avui he vist aquella dona que em posa molt i que no para de provocar-me tot i que ELLANOÉSLESBIANA (o geisha, com van dir a l'APM? l'altre dia, juajua, em moria de riure).
Avui hem coincidit a la feina i hem segut al costat. Ha retirat la cadira cap a mi perquè la que seia al seu altre costat no hi cabia bé i ella mateixa...diguessim La Dona Que Em Posa...s'ha montat tota la pel.lícula soleta fins a les lletres. Em diu
- Tu el q vols és que m'apropi més a tu, eh??- I m'ho diu a dos dits de la meva cara, amb un to de veu...com si acabessim de follar...o algo així...
I jo pensant :jo?? si no tinc res a veure amb el teu moviment cap a mi...Però li dic:
- Clar...- I ella continua amb la seva peli:
- Però tot té un límit, eh?-
Mare meva...ho trobeu normal?? Jo no he dit res, eh?? Ella sempre ha de treure EL TEMITA. Estic segura q sap perfectament com m'atrau..
En un sol moment m'ha posat...MALALTA!! I ens espera un tou de reunions properament!! A més, q, tot i q ens encanta treballar juntes, sembla que busquem excuses per a fer-ho.
Per una part m'encanta i per una altra penso el mateix de sempre: per què no pot ser real?
 Avui uffff si no hagués tingut totes les meves companyes de feina davant....no em puc treure del cap les seves paraules tan a prop meu, el fet q sempre estigui pensant en el mateix quan em veu...i alhora sigui tan feliç amb el seu NÒVIO (de merda...) Grrrrr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada