8/11/12

Gelor

Clar.
Em diu q estic molt rara i que estic molt freda però és que si no estic així, estaria plorant per les cantonades i diu que vol que estigui bé...però no puc estar bé quan em diu que no vol estar amb mi. O sigui, sí que vol però no del tot perquè hauria de ser una relació sense sexe...on s'és vist això? No puc!!
Li dic que clar, que hi ha uns sentiments i em diu que ella també els té...va home va!!! És q al final m'entra mal humor i tot!! Però quan penso en que s'haurà acabat per sempre m'entra tanta tristor...perquè la vida sense ella és un rollu, ja ho he dit, no? Per què no em pot estimar normal? Per què NINGÚ em pot estimar normal? Diu que després del cap de setmana puc passar d'ella. Però jo no és el q vull!! Merda, però és el que he de fer i em desespero quan torno a veure que no hi ha una altra solució...com vol que no estigui freda?? si és l'única manera en què puc estar...per no estar feta una puta merda?

2 comentaris:

  1. i per què hauria de ser una relació sense sexe?

    ResponElimina
    Respostes
    1. ...perquè ella no en vol...bueno, diu que jo li poso però que després no ho vol fer amb mi. Jo no ho entenc però és així...i com que se sent malament, doncs no ho vol fer, naturalment, I JO TAMPOC!

      Elimina