10/1/13

Raresa

És raro pensar en les anteriors històries que comentava al bloc...no sé exactament com és, només sé que se'm fa estrany, ho veig com molt llunyà, com si fos d'una altra persona. Em passa des q la C. va trobar el bloc i el llegeix...jeje...no em fa res perquè total, també li explico tot i un cop llegit el q fa referència a ella...la resta ho pot llegir igual que qualsevol altra persona (hola C.!!).
Potser és perquè independentment del que siguem o deixem de ser (nòvies o no o jo què sé) em sento molt propera a ella i crec que mai m'havia sentit tan a prop realment d'una altra persona...
És que les altres històries em fan com mania...és com eeeecs....no sé, mai m'havia sentit així, no sé d'on ve ni què vol dir...
Últimament no sé res...

3 comentaris:

  1. Ara que la C. ens llegeix ens hem quedat tots com tallats...:PP

    ResponElimina
  2. Sí...alguna cosa ha canviat...i no dic que sigui necessàriament per mal, eh? ;)

    ResponElimina
  3. aprofito jo també per saludar a la C. Hola C!!

    ResponElimina