6/9/10

-

Hi ha com una atmosfera de negativitat al meu voltant...i no m'agrada!
- Torno a veure cada dia aquella companya de feina i amiga a qui m'estimo però que sempre ho veu tot negre i que té una història molt rara amb un home i que sempre la fa estar pendent d'ell i EM CAN-SA MOLT. I hi he de parlar cada dia...
- Dos molt bons amics que eren parella s'han separat perquè sempre discutien. O sigui, és molt trist perquè com a que encara s'estimen però veuen q el millor és això.
- Una altra molt bona amiga que també està una mica de baixon perquè es va separar fa poc també diu que està de mal rotllo amb son pare.

Cony...serà que s'acosta la tardor? Si és així que torni la primavera ja, sisplau!! És que estic com trista però a mi no em passa res!! :(

De fet estic contenta perquè demà comencen els nens!

3 comentaris:

  1. Doncs vinga tu has de ser més positiva que mai!Ara no pots defallir!positiva,positiva,positiva...sempre més que mai!

    ResponElimina
  2. És evident que tot el que passa al nostre voltant ens afecta... Però tot té moltes lectures. Pensa que ara s'acosta el millor temps per gaudir de la natura amb les seves postes de sol i sortides, els colors són un tresor. Els arbres aniran canviant de vestit... La mar t'acompanyarà sempre...

    Des del far una abraçada optimista.
    onatge

    ResponElimina
  3. maria, et trobava a faltar ;)
    onatge, és curiós perquè acabo de sopar amb una amiga meva que es diu Mar...i espero que sempre m'acompanyi perquè me l'estimo molt!
    més q positiva, estic tranquil.la i mooooolt bé.
    Merci!!

    ResponElimina