28/10/10

Exagero?

Segurament sóc una exagerada però encara no puc deixar de pensar en el "corte" que em va fotre ahir la noia balladora.
Sí, segurament exagero però és que estic dolguda i no amb ella, sinó amb les persones del meu passat que m'han fet mal, que m'han parlat malament i que m'han tractat amb poc respecte i poca delicadesa; i amb les quals he tingut una paciència infinita només perquè al final la que se n'anés a prendre pel cul fos jo.
Estic en un estat que NO TOLERO, no puc tolerar una mala contestació i la d'ahir ho va ser.
Ja sé que no té cap obligació cap a mi però justament per això, perquè ens coneixem molt poc, penso que encara hauria de tractar-me millor, no sé si m'explico. Si algú amb qui tens molta confi et fot un moc, doncs mira, tens una bases (la vostra confiança mútua) que sosté el moc, diguéssim.
Però amb ella no tinc aquesta confiança, ens hem vist molt poques vegades i no entenc aquesta "sequetat". Aviam, com a mínim podria haver dit "hola" o "adéu" o "ho sento" o algo!!
Ara mateix, no tinc ganes de pensar en ella.

3 comentaris:

  1. glups! cadascú rep les coses com les rep. Potser ella no sabia que et sabria greu el seu moc. Potser el proper dia que us veieu en podeu parlar.
    Però no et sentis malament ni que exageres. Tots portem les nostres motxilles i ens poden sentar millor o pitjor algunes respostes.

    Això si, estic d'acord que la confiança es va agafant poc a poc i certes respostes s'han de cuidar.

    Ànims!!!!

    ResponElimina
  2. El fet de parlar a través d'internet,els silencis,les paraules es magnifiquen.Petits detalls que en el cara a cara no hi prestem atenció,en internet es fan grossos i fan mal.
    No hi donis tantes voltes i parleu-ne si ho trobes convenient quan us trobeu cara a cara.T'ho dic per experiència pròpia.
    Molts ànims!

    ResponElimina
  3. ei,
    què passa?
    quin és aquest escàndol?
    aquest xivarri em deixa confusa.

    si us plau agafem-nos uns minuts i relaxem-nos..


    ·

    ResponElimina