24/10/10

Mil ocells

És més hermosa que mil ocells.
Aquesta nit he dormit amb la noia balladora.
Dormit!
No ha passat res de res (sexualment parlant).
Però ha sigut tan bonic!!
Ahir vam anar a un concert amb una altra amiga meva. Era un concert d'Ell, per cert (vegeu posts anteriors a l'estiu) i amb ell super bé perquè estava tranquil.líssima i vam estar xerrant un munt i fent un munt de catxondeo i molt molt molt bé.
La noia balladora va venir (la meva amiga i jo ja hi anavem igualment) i vam ballar una mica (tot i que no gaire bé perquè, almenys jo, estava molt nerviosa) ens vam tocar...no sé, continuo com notant (a risc d fotre'm un pinyu) que les nostres pells es busquen. Un moment ens vam agafar la mà amb els dits entrellaçats i ens vam deixar anar al cap d'un moment prudencial, a poc a poc, acariciant-nos.
Evidentment, no tinc ni idea de com ho viu ella però així xerrant ja ens hem fet moltes "confessions", que ens agraden les dones, que no tenim parella....que si quedarem per això i que si quedarem per allò altre...
Els propers dos caps de setmana no ens podem veure però el millor és que ja m'està bé perquè tinc tantes ganes d'anar a poc a poc que si hagués triat, hauria triat q tot anés com està anant.
Aquest matí, quan l'he acompanyada al tren li he deixat sentir la cançó de Ja t'ho diré perquè tenia moltes ganes de dir-li que és més hermosa que mil ocells. És el que he pensat quan m'he despertat i l'he vista. Ens miravem i tornavem a tancar els ulls una estoneta.
Ha estat molt bonic.
I no me deixaré cap detall....

5 comentaris:

  1. Oh nena!Com me n'alegro per tu de poder llegir això.Felicitats!

    ResponElimina
  2. Veeeeeeeeeuuuusss!! Això pinta bé! Ànims, que de ben segur ho mereixes! :D

    Edurne

    ResponElimina
  3. oh!!!! i tant que sona bé! endavant poc a poc i sense deixar-se cap detall!

    ResponElimina
  4. Saps que me n'alegro molt? Una abraçada contenta!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies nenes, m'agrada compartir-ho amb vosaltres. :)

    ResponElimina