14/11/10

Decisioneta

Crec que m'he decidit una miqueta, considerant que demà és l'últim dia de la "setmana blanca".
He pensat que li puc continuar proposant de quedar quan em vingui de gust o quan cregui que alguna cosa li pot agradar o m'agradaria que vingués amb mi.
El màxim que em pot passar és que em digui que no i en cas que això es repetís mil vegades, ho deixaria estar però també em pot dir que sí, no?
Ho puc fer de manera normal igual com altra gent em proposa a mi anar a llocs o jo ho proposo a altra gent.
La cosa és que no puc saber com evoluciona la cosa si no ens veiem perquè les relacions virtuals no van enlloc i a més ha desaparegut del facebook del tot. L'he de desvincular d'aquest mitjà.
M'he de mentalitzar que no passa res si "nota" que m'agrada. Clar que m'agrada i això no té res de mal, no?
M'agrada molt, us ho havia dit? :P

1 comentari: