8/1/11

Mal guió

Un molt mal guionista gestiona la meva vida amorosa. Si és que tot seria perfecte si no fos per la nòvia ultrarepel.lent aquesta que té, marededéu!
M'envaeix la ràbia quan me n'adono i alhora em fa ràbia (al quadrat) que em faci ràbia perquè la noia balladora m'encanta i ens agrada el mateix i justament per això ens trobem a tot arreu i és com tot perfecte excepte aquella mena de moble amb cara de mussol al seu costat i fent-li petonets...és que no ho suporto.
I jo que sortia tan contenta del concert i ni pensava trobar-me-la ni res i veig aquella cara de nyu (que era la seva nòvia moble). I a sobre me la presenta i li he de fer dos petons. I referint a un post anterior penso: però si jo sóc més guapa!! I a sobre faig més bona olor perquè avui m'he comprat la colònia que m'encanta i la duia posada.
I en comptes de baixar-me l'autoestima em puja!! Perquè penso que no entenc per què ha de triar a la paia aquesta en comptes de a mi si tot seria perfecte...i estic trista i enrabiada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada