31/1/12

2 coses

Bueno, 3:
1) Ahir vam fer el sopar q no vam fer la setmana passada i va anar MOLT BÉ. No no, no tan bé! però en el sentit q ens ho vam passar molt b (erem 4: jo, ell, la meva amiga i el seu amic però q tots erem amics entre tots, diguessim) i vam xerrar molt i vam riure i estavem en super confi i em va encantar i vam xerrar molt ell i jo, zero tallats i molt molt molt bé.  I, ah, és absolutament MONÍSSIM.
2) Amb la meva amiga hem arribat a la conclusió q com q no enten les indirectes tinc 2 opcions: anar més directe o passar d tot. No tinc ganes de passar de tot.
3) La meva mare m'agobia. Per què? Doncs perquè em controla i a més, no vol que tingui parella i creu que mai en tindré. Com ho sé? Doncs perquè com si res es presenta el diumenge al matí a casa (truca, eh? però igualment...) donant PER DESCOMPTAT que mai no hauré passat la nit amb ningú perquè sempre tindrà una filla soltera a prop amb qui ser amiga...buf...i em controla perquè ahir, com q teniem el sopar i no estava al facebook (jo) aquesta tarda ja la tenim aquí "de visita": i com és que tens la taula oberta?? Mira mama...prou.
Em sento una mica Bridget Jones

ai no, eren 4:
4) Vull reproduir aquesta escena amb el meu veí. No sé per què està subtitulada, pq és la q he trobat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada