20/1/12

Tova

Aviam, per una banda és dur que t'agradi el teu veí quan no et fa ni cas i tens una nit toveta com la d'avui en què estàs cansada i voldries només que et fes una miqueta de cas.
Però d'alguna manera és reconfortant saber q està aquí al costat a l'altra banda de la paret al seu facebook (el veig al xat però no li dic res, esclar). És una mica com si estigués amb ell. Quina tonteria...però vaja, ja us he dit que estic molt tova avui...
M'agradaria picar al seu timbre però ara ja estic massa tallada per les seves actuacions. Actuaré quan les condicions seran favorables. Si és que quan ho siguin encara hi estic interessada, esclar. Què s'ha pensat? Doncs suposo que no s'ha pensat RES DE RES.

2 comentaris:

  1. Ja, Maria...m'agradaria però...perquè tingui l'actitud de "què vols? ja has acabat? vinga, adéu". Doncs passo...

    ResponElimina