17/2/12

Enfadada

Doncs sí, encara estic enfadada.
Estic enfadada amb el veí per carañú i titafreda, estic enfadada amb mi mateixa per...no sé, per il.lusionar-me massa ràpid amb RES, estic enfadada amb el "destí" perquè estic farta, cansada, fins als ovaris, tipa (semblo la del otro lado de la cama...lacitos!) de donar voltes i voltes com una nòria sempre igual passant per les mateixes fases com si fos el dia de la marmota en aquella altra peli...però és q jo no aprenc i sempre faig el mateix. B, potser aprenc a deixar-ho estar abans i punt.
He estat xerrant amb un altre de la colla del nenet, un altre nenet, vaja...i li he explicat tot l'episodi del veí i dels petons i no sé, no m'ho ha acabat d'explicar i no ho he entès però m'ha dit q estava molt confosa...però jo li he dit: confosa? Què confonc amb què? Simplement algú m'atrau i m'interessa i intento anar cap a aquesta persona, no?? No sé, no ho he acabat d'entendre.
Él q sí entenc és q si jo en comptes de ser jo fos la prota d'una serie, doncs no aniria així, simplement ens hauriem liat i punt, no dic que després ens anessim a casar però almenys s'acaba el q es comença....mecago'n...

4 comentaris:

  1. Potser la clau és deixar de pensar-hi. Si ja sé que és fàcil de dir i difícil de fer, què m'has de dir si una servidora no fa res més que perpetuar el que no va enlloc, xò hem de mirar endavant, oi?

    ànims!

    ResponElimina
  2. sí...ara per ara no hi pens.
    Estic en el bon camí idò...jajajaja.

    ResponElimina
  3. mecagundena!!! si jo t'expliqués... jo vaig ser, saps la cançó del jean-luc dels amics de les arts? doncs com el prota xò amb tia, imagina't quina frustració...
    vull dir q de no acabar res en sé una stona!!! cagundena...
    aps, i del mal que han fet sèries del rollo ally mc beal...tb! jejeje

    ResponElimina
  4. ara és culpa de l'ally mcbeal?? jajajaja. doncs l'ally era bastant pringada en realitat, eh?

    ResponElimina