3/2/12

Xat

Conversa de xat (real):
-    Hola, em pots fer un favor de veí?
-    Sí
-    És q tinc mal d’esquena i  m’he d posar crema a un lloc on no arribo.
-    Ara mateix?
-    B, és q ara aniré a dormir però si estàs fent algo em puc esperar un ratet
-    Ara vinc però només una estoneta que estic molt cansat.
-    És ràpid.
Quasi a l’instant pica al timbre tot nerviós (i jo una mica també). Conversa una mica de “o sigui que montse i meritxell” però bé. Em trec la part de darrera del jersey de pijama.
-    Ui, jo no en tinc ni idea, eh??
-    Tranquil, només has d posar la crema i una mica de massatge perquè s’absorbeixi.
I ho fa. Continua la conversa d’ascensor i ràpidament es va a rentar les mans i marxa tot estressat: vaig a acabar de mirar el correu i a dormir perquè estic molt cansat (ja m’ho has dit, penso).
I la cirereta…tot marxant ràpidament pel replà tot nerviós diu:
-    Quina situació més surrealista!!
M’encanta.
Ara quan aprengui a PROVOCAR del tot gràcies al meu terapeuta NENET…va a flipar el meu veí!! Seh!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada