17/7/12

1 capítol

No, no m'he oblidat la "r" de 1r. El títol vol dir "un capítol" perquè dins el meu cervell no hi ha ordre ni concert i no tinc temps d'estructurar tota la setmana cronològicament.
Simplement us explico una cosa. La dramàtica però que no ha eclipsat les altres bones i q em fa sentir malament en certa manera, més q res perquè és rara i no sé com sentir-me davant d'això pq mai m'havia passat.
La tia més bona del món es va tirar a sobre de la meva amiga i al final es van liar (clar, la meva amiga no és tonta ni és de pedra...tot i q sabia q a mi m'agradava molt). Però m'agradava d'una manera rara...és un tipus de persones que em fa molt mal q m'agradi. M'agraden d'una manera tòxica, no les puc mirar, estic a punt d'esclatar en flames quan les miro o quan les tinc a prop. I clar, amb aquest panorama, doncs q es lii amb la meva amiga és una mica contraproduent...més q res si els hi va bé, més q res pq amb aquesta amiga ens ho expliquem tot però no vull q m'expliqui res de la tia més bona del món (TmBdM).
Però estic molt contenta perquè no em sento inferior, ni em sento un segon plat ni despreciada ni ignorada ni res d'això. I a més perquè la meva amiga s'ha portat molt bé amb mi malgrat tot i hem tingut molta comunicació i tot això...i ens seguim estimant molt i dient-nos-ho. I no és maco això??
Vinga va, el proper dia us explico algo més alegre, va, posaré titulars per enrecordar-me'n i per donar-vos ganes de seguir llegint jijijiji.

- Vaig tenir una cita amb el meu veí
- Una q conec em va confessar q va estar amb una dona i després em va fer un pico.
- Em vaig declarar.
- Estic on fire.
- Vaig ballar molt amb el Xulín
- La C m'ha dit d'anar de vacances.

Us ho podeu creure?? Tot això amb una setmana!! a vegades la meva vida sembla una serie. M'ENCANTA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada