24/7/12

Tecnologies

Ai, quin atabalement.
Tots els que vam estar fent el curs de dansa (bueno tots...ja m'enteneu) estan comunicant-se sense parar amb aquest mòbils amb connexió que tothom té (es veu). I em sento una mica desubicada...tinc la sensació que els hi vaig al darrera. I això que alguns ja son els meus amics, diguessim.
Però tinc la sensació de "ui, no ets prou guai, eh? si no estàs aquí al peu del canó perdràs el tren...ho sento per tu". Però alhora penso: mira macos, si us he d'anar al darrera neu tirant. No sé, no ho entenc...
També és perquè estic molt esverada, ho sé i voldria fer "activitats" cada dia a totes hores. Però no, ara estic reposant i he m'he de calmar...uf, no sé, no em baixa el subidon encara...he de fer alguna cosa!! Sí: relaxar-me!!! Ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada