16/9/12

Princesa

Buenos dias princesa!! He soñado toda la noche contigo!!
M'he hagut de mossegar la llengua per no dir-li això aquest matí. Bueno, mossegar-me els dits...

He somiat que li feia un petó i era molt forçat i molt raro i llavors me n'anava al lavabo i hi havia molta gent i molta cua i estava un rato però al final pensava ai mira, no tinc tan pipi i me'n tornava i llavors arribava on era la C. q era com un menjador preparat per quedar-s'hi a dormir i ella s'havia estirat i jo arribava i m'estirava al seu costat i ens abraçàvem i ens fèiem un petonet petit i dolç i estàvem super a gust i super en la intimitat i el contacte fluïa entre els nostres cossos; no era res eròtic però sí tan íntim i tan bonic...i tan: per què collons no és així!?!?!?! Que m'he llevat entre hiper-enamorada i trista.
Després he tingut un dia de vida social i quan he arribat a casa hem parlat pel xat amb la C. i no sé, ara estic com bé perquè és que tinc ganes d'estar amb ella i ella d'estar amb mi, no? Doncs com deia al comentari del post anterior: vull deixar q les coses flueixin a través meu, a través de la meva vida.
I ara és moment d'estar amb la C., és q no puc fer una altra cosa, no em surt, és així.
Hauria d'assumir que si hem de ser amigues i prou ho siguem...però vaja...no us prometo res perquè és que quan la veig em desfaig...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada