26/12/12

Passió

Passió, atracció física, sex appeal, digueu-li com vulgueu o feu un resum i un matxembrat de tots aquests conceptes i altres relacionats que se us acudeixin...Ja? D'acord. Doncs ara parlem-ne.
La C. en sent per mi? Sí o no? Facin les seves apostes...
Si hem de fer cas del que ella diu arribarem a la senzilla conclusió de que sí i no. Visca!! Ara ja m'ha quedat tot clar.
Em fot el discurs, em diu que no, que això ho té claríssim que això és així, que no sent aquesta atracció física i sexual per mi perquè d'alguna manera (no entenc ben bé com) la meva imatge no encaixa a la imatge mental que ella té. Això em sona una mica al que passava a la sèrie "porca misèria", recordeu? Un personatge es passava tota la sèrie rallat perquè s'havia enamorat d'una gorda. I no és aquest el problema perquè ni jo estic tan grassa ni és que a ella li agradin seques, ans al contrari! però és així. I quan em diu això, plorant com una magdalena, em diu que això és així i q no canviarà perquè és així des del principi i que això és la veritat sobre el q descansa tota la resta (diguéssim). Jo li dic q clar, q ara em diu això però q després es contradiu i ella q no q no, q això és així i punt.
Quan em diu lo contrari no goso contradir-li i recordar-li lo dolent...jijji...perquè al cap d'unes hores d'haver-me dit lo d'abans m'omple de petons (a la galta) i em diu q li ha entrat com una calor per tot el cos i que s'ha com "posat" i em diu que es "posa" quan anem agafades de la mà (hola?) que sí que té líbido perquè de vegades apareix per allà "hola, què tal!" però que en sec se'n va i s'apaga.
És com que jo li poso però el seu cervell no ho accepta, jo q sé...perquè això és problema seu.

La meva posició ha de ser la q deia fa uns dies: amigues, amigues q ens agafem de la mà, ens abracem molt i ens fem alguns petonets (ni q sigui a la galta) q parlem molt i ens ho volem explicar tot però amigues al capdevall. Amigues que no dormen juntes perquè si no em poso massa tonta i m'enganxo molt.

També em diu, q si no fos per aquest "detall"...ejem...seríem nòvies i ja està, així de fàcil i tot seria com idil.l.l.l.l.l.l.l.lic...però no és així, tampoc ens enganyem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada