1/3/11

Ecs

Una meva ex (s'hauria d'escriure així: ecs), la "ex de les dues setmanes" (amb una amiga compartim aquest concepte, totes dues tenim una ex-de-dues-setmanes) em va enviar una cosa meva que tenia des que vam estar juntes...és a dir...fa mil anys. Mira, millor tard que mai i li vaig enviar un mail per agrair-li que m'ho hagués tornat i llavors és quan va tornar al seu sindrome SÓC-TAN-FELIÇ-AMB-LA-MEVA-PARELLA.
Trobeu que necessito conèixer aquesta dada? Jo trobo que no. No m'importa la seva vida amorosa i parellil, per què l'he de conèixer? Oi que em va deixar i li va interessar més una altra amb qui també va ser MOLT-FELIÇ i m'ho va dir sempre que parlavem (poc, per sort).
No enetenc per què necessita sempre dir-me que té parella i lo bé que està amb ella. Que no m'interessa!! Que txunga estic, no? Bueno, és que ultimament, i com diuen al poble on treballo: me tienen contenta!!
I també estic una mica intrigada pel joc del "quien es quien"...

1 comentari: