20/3/11

No ets

Ahir ens va fer la classe una altra profe que NO ERA la meva profe.
I, és que són curiosos els sentiments que sentim (qué otra cosa si no); un dels principals era de ràbia perquè no era ella, simplement. Però és que em va caure malament per altres raons i llavors el "rebote" anava en augment. Tot i que la classe va estar bé com a classe hi ha coses que no tolero com per exemple que algú que acabo de conèixer fa 5 minuts em digui "carinyu" o que em diguin que aixequi la "cameta"; perdoneu, però jo tinc cames i no cametes i braços i no bracets. Altres coses que no tolero és que una professora de dansa tingui una veu de CAZALLA que tomba i a més faci pudor de tabac. Potser penseu que no té res a veure una cosa amb l'altra però jo penso que sí perquè la dansa treballa i cuida el cos i l'utilitza per expressar-se i cascar-se la veu d'aquesta manera també és malmetre el cos.
Total, que partint de la base de "t'odio perquè no ets ella" i ja començant malament vaig passar una classe de ràbia que déu n'hi do. Pobre dona, potser és una bellíssima persona però jo amb la meva cara de pal fins a terra grrrrrrr. I pensant "collons...ara que havia deixat d'odiar la humanitat!!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada