11/3/11

Retorn

I aquí ve el retorn de la noia balladora. Sí, estic super mentalitzada de que no hi ha res però em segueix afectant.
Ha penjat unes fotos al seu facebook de l'altre dia i és que és tan mona!! I surt allà tota contenta i feliç amb la seva nòvia repl.lent caradenyúimbècil. I em fa una ràbia que em moro. I miro les fotos i somric i apareix aquella i la passo ràpid. Pf, per què ha d'existir?
I la noia balladora tota enfadada perquè aquest dissabte jo i els meus amics no anirem a un lloc on ella sí que anirà. Aix, què més li donarà? Per què no m'oblida?  Bueno i per què no l'oblido jo?
De fet no és que pensi en ella però quan la veig o sé alguna cosa d'ella i recordo la història estúpida que vam o novam tenir...és que m'enrabio!! No ho puc evitar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada