6/10/11

Dinàmica

El món al revés.
Ahir vaig parlar amb ell i li vaig dir que ja no em deia res i bueno, res, vam estar parlant normal com sempre i em va dir q em trobava a faltar i tal i tal, ell tan pilota com sempre, jeje.

I avui no m'ha obert el xat una vegada sinó dues i m'ha tornat a dir que em trobava a faltar  i que tenia moltes ganes de veure'm. Ah, i que no s'havia enterat que el cap de setmana passat li deia que aviam si feiem alguna cosa i/o quedavem...diu q vaig anar al poble i no el vaig avisar jajaja. Diós...

Total, que, malgrat que ja he assumit que no passarà res de res i estic com molt més tranquil.la amb aquest tema perquè en realitat, seria com a un marrón que passés, quina mandra, no?? 18 anys!! Quita, quita...

Però és divertit "tontejar" una mica. No puc evitar tenir converses com de doble sentit amb ell i parlar en aquest to jeje, ja és com un costum, una dinàmica...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada