12/10/11

Noves

Uf, ahir vam estar parlant fins les mil, parlant de coses íntimes i sentimentals i és que m'encanta.
Al final, es va desconnectar i ja era molt tard i jo tb vaig plegar i avui m'ha dit que el perdonés q se li va apagar el router (o li van apagar, no sé...). Em fa molta emoció q sigui tan atent, he estat a punt d plorar i tot jejeje perquè no sé, una s'acostuma a q la tractin malament...quina merda, no?
Hem quedat dissabte per anar d'excursió.
De fet se'm va acudir dir-li d'anar-hi però pensava va...no siguis radical. Però avui parlant amb la meva germana m'ha dit q si aniria aquest cap de setmana al poble i li he dit q havia pensat això: anar d'excursió i llavors clar, li he proposat al nenet i ha estat encantat.
Mare de déu, no sé com acabaré. B sí, com sempre: q tal dia farà un any.
Però ara em fa ilu aquesta excursió. I demà ja és dijous, yuhu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada