9/5/12

Molestar

He pensat en un aspecte de la seducció que no sé ben bé per què hi va lligat però hi va...i que és el fet de "molestar" (de bon rotllo, clar) a qui vols seduir...emprenyar-lo, portar-li la contrària, fer-lo "rabiar".
El Músic m'ha escrit una cosa en la seva llibreta per explicar-me una cosa i jo he escrit una cosa al costat i aleshores ho ha esborrat (era amb llàpis...sembla q tinguem 5 anys...) i m'ha dit "no em guixis la llibreta!!" i clar, què he fet jo? Tornar-li a guixar i no només això sinó passar unes quantes pàgines i guixar-les també perquè no ho pogues esborrar tot allà a mitja classe!!
Sí, mireu, ja he dit q segurament no conduirà enlloc però m'ho he passat bé i m'he sentit una mica "lolita-seductora" (ja sabeu, no per l'edat, sinó per l'efecte...el músic té la meva edat aprox.).
La profe ha dit q només ens queden dues classes (bé, ja ho sabiem però allò que ho ha dit en veu alta) i el Músic i jo ens hem mirat amb cara de pena...dos...en fi, ja s'haurà acabat el joc, sabeu q en trobaré un altre, no? De joc, vull dir...
Com q ja he assumit q no tinc parella, doncs ara només em dedicaré a això, a fer el tonto en aquest camp  i prou, sense pretendre res ni tenir cap objectiu real. Apa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada