15/5/12

Músic

Us explicaré la frivolitat de la setmana.
Divendres vaig anar a sopar a casa d'una amiga i primer vam anar al "paqui"  a buscar el sopar, diguessim. A qui em trobo tot sortint de la botiga? Doncs sí, al meu Músic...amb la seva nòvia perfecte i extremadament guapa, simpàtica, agradable i totes els adjectius bons que se us puguin acudir així, a primera vista. Semblava un "xist". Resulta que l'amiga amb qui anava jo també coneix al músic i res, es van fer dos petons, ens va presentar a la seva Nòvia-super-perfecte i llavors em va fer dos petons a mi...em vaig sentir super rara, clar, a classe no ens fem petons XD.
Total que ens vam posar a xerrar ell i jo i la meva amiga amb la nòvia-perfecte. Continuo pensant que hi ha molt de feeling entre ell i jo però esclar, davant d'aquella perfecció de dona...aquest feeling es queda a la sola de la sabata.
Res, total q ens vam acomiadar jijiji-jajaja ens veiem dimecres i tal (tot i q demà no tenim classe).
Ja veieu, una tonteria.

Per cert, amb aquest nou format del blooger, per sort, veig q el bloc rep visites...així q ja us podrieu estirar i posar algun comentari o posar algun "m'agrada" o algo, no?? ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada