13/4/11

Passió

Avui he pogut mirar més enllà de la profe de dansa (que de vegades m'enlluerna perquè m'encanta i em posa molt) i m'he concentrat molt en la classe i en el ball i és que m'agrada tant ballar que no ho puc resistir.
Em produeix una passió d'aquella de pensar "ara ja em puc morir". Que el fin del mundo te pille bailando.
Perquè per mi llavors tot té sentit: tot el meu cos, els meus músculs, tots els moviments i totes les coses que he après a fer tenen sentit, serveixen per algo: PER BALLAR. I ballar em serveix per existir i ser en aquest món real i palpable. Potser ballar no serveix de res, però la passió serveix per viure i sentir-se viu.
Intensament viva (com els polseres) i en alguns moments m'hi sento tant que tinc fins i tot por, tinc com vertigen.
Ara fem una coreo molt passional i molt canyera i M'ENCANTA ballar-la. La gent es queixa de que cansa. Cansa?? Uf, que va!! A mi em descansa, em dóna energia, em regenera!!
Visca la dansa. Visc a la dansa.

2 comentaris:

  1. Tots tenim una passió per descobrir. Tu ja has trobat la teva. Felicitats!

    ResponElimina
  2. Bufff... m'encanta! Quin sentiment tan bo! Quina plenitud! Et deus sentir tan bé... Enveja sana ¬¬

    ResponElimina