7/4/11

Sorpresa...o no

La noia balladora ho ha deixat amb la seva nòvia-estúpida-repel.lent.
La veritat és que no estic gens sorpresa perquè veient-les pensava: aviat tallaran. I efectivament així ha sigut. M'ho ha dit ella mateixa. La N.B. és clar. Perquè vam estar parlant d'una altra cosa...m'ha convidat a la seva festa d'aniversari. Feia molt que no sabia res d'ella.
De fet, com heu pogut comprovar els qui mireu el bloc, no penso en ella i tampoc l'he vista últimament.
Ara que no vulgui tornar a entabanar-me perquè li vagi al darrera, eh? Perquè no.

3 comentaris:

  1. doncs si ho tens clar, no cal que li donis voltes, perquè llavors només pateixes tu.

    ResponElimina
  2. És veritat.Estic d'acord amb la Rits.

    ResponElimina
  3. No no, ni hi dóno voltes ni pateixo, simplement estic a l'espectativa...ella es va perdre "el moment".

    ResponElimina