11/5/10

Aniversari

Avui ha sigut l'aniversari d'Ella...l'he felicitat per sms. M'ha contestat amb la nova paraula carinyosa que va inventar l'altre dia.
I he tornat a sentir pena perquè no podem ser amigues. La primera que no pot, sóc jo. No en sé. Suposo que és perquè ja vam començar agradant-nos quan ens vam conèixer. Jo li vaig agradar des del principi, segons em va dir, i ella em va començar a agradar un dia al cine, segons diu que jo li vaig dir (jo no me'n recordo, fa tants anys!). Però si tornem a ser amigues ens tornarem a embolicar i tornaré a enamorar-me d'ella i tornaré a patir i ella es tornarà a posar xula i a tractar-me malament. Jo no vull una relació així ni d'amistat ni res. Em fa mal, em pren més del que m'aporta. Però alhora...voldria que estigués a la meva vida, voldria estar a la seva, voldria estimar-la, voldria estar tranquil.la amb ella.
I ara sé que ho he intentat però que ha sigut ella que se m'ha tirat a sobre per després deixar-me tirada. I ara no tinc forces per tornar a intentar ser la seva amiga. No puc.
Ella no vol o no pot ser la meva nòvia.
Jo no vull o no puc ser la seva amiga.
Estem condemnades al fracàs.

1 comentari:

  1. doncs, mentre et faci mal així, serà ben difícil que pogueu ser amigues.
    Per poder-ho ser hauràs d'estar tu bé amb tu mateixa i saber que si torneu a tenir contacte no pots tornar a sentir el que has sentit, perquè només et porta dolor.

    Pensa en tu, en mirar endavant i en estar bé tu mateixa.

    em sap greu. Potser més endavant.

    Una abraçada ben gran!

    ResponElimina