26/5/10

Gomet

M'ha demanat gomets. Com els q li vaig donar aquella nit mentre rèiem enganxant-los al cap de la gata...per què?
Ella i els seus poders: he rebut un missatge; he agafat el mòbil i he pensat "mira, el gomet en forma de lluna que vaig enganxar aquí com ella al seu mòbil"; giro el mòbil i veig el seu missatge "necessito més gomets!". I prou. Li he respost que encara estan aquí els que van quedar. I ja està, no m'ha dit res més.
No tinc ganes de pensar per què m'ho ha dit ni amb quina finalitat i quina intenció...potser és perquè divendres molt probablement anirem al mateix esdeveniment (jo, ella i ell...o potser no. Jo sí!) i potser duré els gomets al bolso per donar-li si la veig. O potser no.
Perquè encara no entenc res i seria impossible ficar-se dins del seu cervell i entendre'l.
I encara voldria un dibuix dels seus pintats amb plastidecor.
Per què no m'estima?? Sort que la meva nena del cole sí.

3 comentaris:

  1. donem voltes sobre el mateix... fem altres coses? ;-)

    ResponElimina
  2. m'he deixat de dir que he trobat molt tendre el post... ara em miraré els gomets diferents... me'n donaràs un? ;-)

    ResponElimina
  3. i tant, mira, els deixaré al bolso i aniré repartint jejeje.

    ResponElimina