7/6/10

Amic

Li he dit a un amic comú el q em passa amb ell...però no m'ha contestat!! Quins nervis.
De fet no sé què espero que em digui.
Esperar...allò que t'esperes i que per tu és el més previsible...espero que em dirà que me'l tregui del cap, que està amb una altra o jo què sé, algo així.
Esperar...de tenir esperança....espero que em digui que ho intenti, que mai se sap o fins i tot que ell li he parlat de mi...us imagineu??
Però no em diu res!!! De res. Silenci. Bueno, li he dit en un mail, no és que sigui tan mal educat que li parlo i no em contesta, eh?? Segur que ho farà perquè sempre ho fa. Però no sé, potser encara no ho ha llegit o ho ha fet i s'ha quedat catatònic o no sap com dir-me que estic boja...
També li he explicat a una amiga a qui veig cada dia (companya de feina) i encara no li havia explicat. S'ha quedat de pedra: però a tu no t'agradaven les dones??? Jo no ho trobo tan estrany però es veu que ella sí.
Val a dir que Ell creu que m'agraden les dones...de fet sap que m'encanta la que ara és la seva ex, i ja ho sabia quan estaven junts. Quines coses, no? Si fos un guió d'una pel.lícula diries: apa aquí!! I mira, és la realitat. O no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada