30/6/10

Veieu?

Com havia de fer cas al meu instint? M'ha respost que no creu que hi vagi.
El missatge que jo rebo és que no vol quedar amb mi. Val, no passa res, no és obligatori. Però ja no li proposaré més.
No és que em posi derrotista del tot: no sé per què no vol quedar amb mi. Però m'ha quedat clar que no vol.
No li hauria d'haver dit. L'instint em deia que no. Hi ha massa impaciència en l'ambient...
Diumenge concertet, amb la calma i bueno, doncs si no em diu res, no em diu res. I si mai passa res, doncs res. Recordaré amb humor q una època em va fer tilin.
I em tornaré a fixar en algú altre. Que no heu vist el títol del blog? Estar enamorat(da) i no saber la casa...si ja m'ho diu ma mare des de fa anys...
Només una frase derrotista va: ho veieu com jo no interesso als homes? I sí, les dones també m'interessen però no he estat amb cap home perquè no em fan cas! Les dones de vegades sí!
La meva ex-ex (Ella, recordeu?) s'estranyava d'aquest fet però cada vegada es constata.

1 comentari:

  1. No t'hi capfiquis!no sé però és que de vegades em costa tan d'entendre'ls...No sé perquè reaccionen així.I tan que en passarà un altre per davant i per molt difícil que ara sembli,serà millor que aquest^-^.

    ResponElimina