10/6/10

Plà

Nenes...tinc un plà.
El duré a terme ben bé per teràpia, m'ha agradat la frase de que no li agafi vergonya, teniu raó...a sant de què??
Bueno, ell em va dir que aquest divendres o sigui demà tocava amb un altre grup (bé, amb un cantant), ja sabeu...la dura vida del músic!
Total, que li enviaré un sms (què voleu...sóc d'smss, jo)i li demanaré que on és el susodicho concert tot i que no crec que hi vagi perquè vull anar a un altre lloc però això em faig una mica la interessant, no? jajajaja.
I si pensa que li vaig al darrera? Doncs que ho pensi.
I si pensa que sóc una pesada? Doncs que ho pensi.
I si no em contesta? Bueno, total, com que no està de moda, ja m'hi estic acostumant jajaja.
I si em diu que hi vagi?? ;)
Vinga va, siguem positives.
Ilu els comentaris!! Merci!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada