16/6/10

Igualment

Quan sortia amb X pensava que em sentia malament perquè jo en realitat no l'estimava i em sentia traïdora i mentidera perquè després d'haver tallat, sentia que m'havia tret un pes de sobre i em sentia contenta i ara no vull saber res d'ella. Pensava que em sentia culpable perquè havia estat amb ella sabent que realment no l'estimava i sentia que l'havia estat enganyant.
Quan Y em va deixar (o jo vaig deixar d'insistir i de picar ferro fred) em vaig sentir igual. I llavors he sabut que potser el fet que ara no vulgui saber res d'X no és només perquè en realitat no l'estimava.
Sinó perquè en aquest moment de la meva vida no vull tan llast. Ja n'he arrossegat durant massa temps.

Per cert, demà vaig a veure tocar una component del grup d'ell i li enviaré un missatge (a ell, és clar) aviam si hi va. Decidit ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada