22/6/10

Naturalitat

El que em posa més nerviosa de demà (recordeu: nou concert del seu grup i clar, implícitament revetlla de sant joan!) la naturalitat. M'explico.
Jo voldria, per exemple, que després del concert sortissim, fessim la copeta, estiguessim amb ells (els del grup, ell inclòs, és clar) però el que no voldria per res del món és que quedés forçat. Vaig amb una amiga q tb els coneix i dues q no tant...i és clar, ells han de recollir i totes aquestes coses...però no vull que ens saludem i prou...això és el que em fa por i el que em posa nerviosa (com he dit al principi) és intentar aconseguir l'objectiu sense que quedi forçat.
A més, estic estressada per la feina i clar, tot plegat s'acumula tot plegat...
NERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRVISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Bona revetlla a tothom i a totdon.

2 comentaris:

  1. Espero que et vagi molt bé,sigues tu mateixa i ja veuràs com et sortirà.I si no a tornar-ho a intentar^^.

    ResponElimina
  2. i què? com ha anat?
    desitjo que molt bé i que aquests nervis s'hagin passat ràpid!!!!!

    ResponElimina