10/3/19

Captivar

" Per mi, de moment només ets un nen igual que cent mil altres nens. I no et necessito. I tu tampoc no em necessites. Per tu només sóc una guineu igual que cent mil altres guineus. Però, si em captives, ens necessitarem l’un a l’altre. Per mi seràs únic al món. Per tu, jo seré única al món…
(.../...)
Però, si em captives, la meva vida serà com si li toqués el sol. Coneixeré un soroll de passos que serà diferent de tots els altres. Els altres passos em fan amagar sota terra. El teu em cridarà fora del cau, com una música. I a més, mira! Veus, allà baix, els camps de blat? Jo no menjo pa. Per mi el blat és inútil. Els camps de blat no em recorden res. I això és ben trist! Però tu tens els cabells de color d’or. Aleshores serà meravellós quan m’hauràs captivat! El blat, que és daurat, em farà pensar en tu. I m’agradarà el soroll del vent entre el blat… "

D'El Petit Príncep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada