3/1/11

Olor

Fa temps que tenia ganes i alhora por de fer-ho.
Una de les meves ex, aquella que estava tan absolutament boja per mi i alhora s'enfadava per tot i em tractava de manera malvada sempre es posava una colònia que em tenia boja. M'encantava la olor i més en ella.
Doncs avui he tornat a ensumar-la....la colònia. He passat per un lloc d'aquells dels grans magatzems on hi ha miliuna colònies i l'he vista, no ho he pogut evitar i me n'he tirat una mica a la part de dintre del canell. Encara fa molta olor. I em segueix encantant.
Em fa enyorar tot el que m'agradava d'ella i les raons per les quals vaig estar-hi 6 mesos tot i que tenia molts i molts dubtes sobre els meus sentiments per ella. Creia que mai podria estar amb ningú per qui no sentís res i així va ser al principi i ara sé que no ho vull tornar a fer. Però després hi vaig posar molta il.lusió que va ser vilment matxacada per ella.
Però enyoro agradar-li tant i tant a algú, i que em miri amb aquella cara i que mai es cansi de mi. Sentir que sóc a l'altra banda, que hi ha algú boig per mi, que troba que sóc irresistible i...vaja, el que jo sempre sento per l'altra gent i tinc la sensació que mai desperto en ningú. I es veu que a vegades sí.
Tot i que ni boja tornaria amb ella, enyoro algunes coses...i vull quedar-me aquesta olor o sigui que em penso comprar la colònia fins que deixi de recodar-me a ella i sigui meva per sempre.
Bé, me la compraré després de reis, no sigui que se'ls acudeixi regalar-me-la, que els reis són màgics!

1 comentari:

  1. En moments així te n'adones del poder dels sentits...Una abraçada.

    ResponElimina