21/1/11

Sexe

Jo no sé si dec ser jo que sóc massa pava...o deu anar a temporades o a persones o la gent també, té molta boca però l'altre dia estavem parlant amb unes de la feina i una va dir que un actor (tant és qui fos) li agradava i el trobava atractiu i va dir "jo aquest si me'l trobo..." i va fer el gest d'obrir-se de cames.
I jo, sincerament penso: directament vols que te la fiqui algú que ni tan sols conèixes, sense ni tan sols parlar-hi, sense saber ni quina olor fa, sense saber si et cau bé o si vols que la teva vida es relacioni amb aquella persona??? Sí? Seguro?? (com diu el de l'APM?).
Jo, de gent que no conec de res també dic que "em posen" però no em refereixo a que me'ls vulgui follar....vull dir que m'activen, em motiven, m'interessen...no sé si mai voldria anar al llit amb ells/es.
La gent va tan directa al sexe com diu? Quan algú t'agrada estàs pensant en follar-hi??
Doncs jo no, digueu-me pava!!!

3 comentaris:

  1. ei, ningú et diu pava ee?
    i és que penso que no ho ets gens.. però clar.. ho demanes a crits.. així que:

    pava

    (algú ho havia de dir..)

    unabraçada·

    ResponElimina
  2. crec que estaria be incloure el sexe per el sexe en alguna etapa de la vida,dons es mol satisfactori.... pava..ja van dos

    ResponElimina
  3. Doncs no sé, Anònim...potser jo encara no he arribat a aquesta etapa...però no em referia tant a això com a "anar-hi directament"....bé, no sé...
    La pava.

    ResponElimina