25/8/11

Capítol

Bueno, el nou capítol de la història de la noia balladora. Havia de venir a veure'm " sí sí, tu avisa'm que guai, vindré".
La meva amiga va parlar amb ella pel xat i li va preguntar si vindria i la noia balladora li va dir que aquells dies no hi seria i que clar, que aviam si jo m'enfadaria? Jo?? Ai mira, com si vingués per fer-me un favor...escolta...fins i tot la meva amiga es va ofendre jajaja i li va contestar que clar, que com que ella (la N.B.) deia una cosa i en feia una altra...toma ya. Deu punts per la meva amiga.
Avui la N.B. m'ho ha dit a mi q no podria venir perquè al final tenia vacances i estava fora i se n'anava a la muntanya amb un amic seu. Per mi com si se'n va a la merda en barca. No em pot deixar en pau? És q no tinc ganes de pensar en ella, en sèrio.
I a sobre no paro de veure missatgets pel facebook d'aquella noia que es volia lligar i amb qui, pel que es veu, quedarà per anar d'excursió. Se'n poden anar a la merda en barca totes dues...en sèrio. És q no la vull veure ni en somnis!! Grrrrrr

2 comentaris:

  1. Va, segur que hi ha algú molt més interessant que aquesta noia. No hi gastis ni un segon en el pensament (què fàcil de dir, oi?)
    ànims!!

    ResponElimina
  2. Passa pàgina. Hi ha gent molt més interessant.Només és que costen de trobar.^-^.

    ResponElimina