30/8/10

Lluny

Aix...em posa contenta primer i trista després veure amics que m'estimo molt i que viuen lluny i amb qui no puc quedar un dia qualsevol per a fer un cafè.
M'ha passat amb una amiga que viu a França aquest cap de setmana. Em posava trista de mirar-la i pensar que està tan lluny tot i que la vaig veure fa un mes i la tornaré a veure d'aquí a un mes.
Molt bé, molt bé, m'heu descobert...també té a veure amb el COR. No és que m'agradi però sé que tenim algo especial i és d'aquell tipus de dones que com que saben que a tu t'agraden les dones sempre estan amb el TEMITA.
Que si jo m'he sentit atreta per alguna dona alguna vegada.
Que si no em toquis jijijiji.
Que si naps i que si cols.

En el fons és divertit, és una mena de flirteig que saps positivament que no porta enlloc, és un fi en si mateix.
Vaig anar a buscar-la per ballar (estavem a un ball, és clar) i com que ella estava parlant amb una amiga seva, quan vam començar a ballar em diu "que estàs gelosa?". Em fa somriure. Penso que ella està pensant que m'agraden els dones o que m'agrada ella. I no, de fet no m'agrada, només que me l'estimo molt. Però és molt divertit tenir aquest tipus de relació (ja ho he dit, no?) Bé, vaig a dormir que no estic gaire lúcida per a escriure, ja ho veig...

1 comentari:

  1. mentre les coses estan clares per les dues parts,cap problema.és divertit poder tenir flirtejos d'aquests

    ResponElimina