25/12/10

Autoimatge

Una cosa és l'autoestima; i una altra l'autoimatge. Sí?
Doncs bé, crec que d'autoestima vaig prou bé però no sé si l'autoimatge la tinc una mica distorsionada, una mica elevada...Sincerament, quan a algú no li agrado no ho entenc. Ja sé que això va com va i que pots estar com un tren i no agradar-li a algú. De fet hi ha gent que trobo guapa i atractiva i que no m'agrada.

Però en el cas de la noia balladora (d'acord, d'acord, vaig dir que deixaria el tema i no ho estic fent però és que avui l'he tornada a veure) penso: que no t'agrado?? I per què no??!?!?! Em fa ràbia, suposo que perquè en algun moment vaig pensar que sí.

Amb una amiga meva hem arribat a la conclusió que la seva nòvia fa molta ràbia (la de la noia balladora) perquè ens defuig, ni tan sols ens mira a la cara. I mira, que ho fes amb mi si està al corrent de la història encara es podria entendre però amb la meva amiga??? No entenem res.

Bé, espero que tallin aviat jajaja.No, però és que em fa molta ràbia perquè amb la noia balladora tot continua sent molt bonic i m'encanta i estaria amb ella hores i hores i la convidaria a venir a tots els llocs on anem perquè m'encanta la seva companyia però ha de dur aquell moble enganxat a tot arreu?? La nòvia, vull dir...o sigui, ve a parlar amb nosaltres i està com sempre: és ella, i ens continua parlant de convidar-nos a casa seva, de venir amb nosaltres a la fi del món si cal i m'entren ganes de dir-li que sí encara que sàpiga que no li agrado (tot i que no entenc per què) i que mai estarem juntes perquè segueix sent tan mona i tan dolça i tan bonica i tendre....però llavors se'n va amb aquella i pluf!! Penso, anar a casa teva?? Que hi haurà la teva nòvia?? La podré matar, siusplau?? Grrrrrrrrrrrrrrrr. Una nit de nadal una mica envaïda per la ràbia, eh??

3 comentaris:

  1. Hey, guapa! Deixa la ràbia al calaix... no perquè sigui Nadal, sinó perquè no et dur res de bo... Segur que tens moltes coses bones, però en això de l'amor no hi ha molt a fer... no atén a raons. Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  2. De vegades hi ha gent que tendim a caure malament i no sé el per què.Potser és perquè ens mantenim hermètics i no ens obrim de cap manera^-^.Tu de totes maneres no pensis més en ella i deixa't anar.VIU!^^

    ResponElimina
  3. Les parelles dels que ens agraden sempre ens fan ràbia, és un fet empíric i comrpovat al llarg de molts anys.

    Només se m'acut que si tu estàs bé amb tu mateixa, estàs bé amb la teva autoestima i la teva automiatge, doncs aire, ja se n'adonarà (o no), però potser tu hauràs trobat algú altre que et faci ballar i que et vulgui i estimi.

    ResponElimina