6/12/10

Sentit

Per què tinc aquesta sensació estúpida??
Tinc la sensació que quan he posat il.lusió en una persona i he fet coses amb ella o he anat a algun lloc o ella hi era, simplement, quan se'm trenca la il.lusió, aquestes coses deixen de tenir sentit.
Ara penso en el cap d'any passat i penso que estava amb aquella noia per qui vaig obrir el bloc que em va deixar tiradíssima tot i que en realitat la vaig deixar jo i tot el cap d'any en si no té sentit per mi. No sé per què, no m'agrada sentir-me així perquè també estava amb les meves amigues i també m'ho vaig passar bé no va ser guai només perquè ella hi fos, no estava allà només per ella.
Em sento molt rara quan penso en aquells dies...potser no és exactament "que no tingui sentit" però no sé què és, em sento malament i no m'agrada pensar-hi i penso que va ser com perdre el temps. Potser no el temps, simplement la il.lusió...

2 comentaris:

  1. No sé per què sempre tendim a pensar les coses que volem oblidar d'èpoques concretes i això que ens han passat altres coses...i tot i així els nostres caps se'ns en van en aquells records per oblidar.Sigues forta*-*

    ResponElimina
  2. Trob que el que hem viscut, per molt dur que sigui, mai ens ha fet perdre el temps, sempre hi hem guanyat alguna cosa. Això sí, hi ha coses que ens fan tant de mal que és com si tot el que havíem construït fins en aquell moment s'esbucàs i hagéssim de començar de nou. Però ho hem de fer, i el que construirem serà més robust. Una abraçada!

    ResponElimina