1/7/11

I...ballar!

Avui hem fet el festival de dansa. Mare meva, és que m'agrada tant!
I amb el públic davant no sé, és com que tot té més sentit, quan veus que et surt bé (ejem...bueno, al meu nivell però bé) i que a l públic li agrada. Crec que mai havia experimentat aquesta sensació de ballar pel públic, realment com a "espectacle". No sé, he sigut tan feliç.
Ara em fot mal tot i tinc morats per tot arreu jajaja.
Després he dit adéu a l'A.P.D. L'estimo tant...com a profe, vull dir, m'ha donat mitja vida aquest curs i a partir d'ara i per sempre.
Després he pensat, però si la seguiré veient perquè encara som veïnes i a més, al setembre seguirem.
A ella la segueixo adorant, però també adoro la dansa en si mateixa.
QUE EL FIN DEL MUNDO TE PILLE BAILANDO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada