19/7/11

Lligar

I que volia lligar i que volia lligar, em deia, i que feia molt temps que no follava.
I a mi què m'importa?? Em sembla que al final li va quedar clar que amb mi no anava bé per aquest camí perquè finalment va deixar el "temita". Què pretén? Que li repeteixi que m'agrada.
Però és que m'agrada de veritat.
La meva homeòpata, després de preguntar-me de tot, com sempre, i després que jo tragués el tema m'ha dit que sí, que em posa molt trista, tal com jo deia, i que estic ben enamorada, que no simplement m'agrada.
I té raó, és fort el que sento per ella, no és que la trobi guapa i prou. És molt intens i no s'hi pot jugar, no deixaré que ho faci, si convé, li repetiré.
No pot demanar-me que l'acompanyi a parlar amb una altra aviam si se la lliga. Que no, home, que no.
Penso en ella constantment, i estic una mica trista i enyorada.
Penso en ella constantment.
Constantment.
Hi penso sense parar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada