24/3/12

Recordatori

Avui o ahir...ai, ja no me'n recordo...b, però he somiat amb aquella noia a qui també vaig fer un petó el dia que vaig petonejar el meu veí. Aquella noia que en realitat no m'agradava tot i q el petó sí q em va agradar.
He somiat q erem nòvies,q  d cop ella deia q ho erem i jo pensava: ah, doncs val. I m'estava bé tot i q la noia en si, continuava sense entusiasmar-me. Pensava mira, almenys podré continuar fent petons. I m'agradava, no em sentia gens violenta, com quan vaig estar amb aquella noia que no m'agradava (a la vida real) i de qui penso (amb el temps) que no m'agradava com feia els petons. Els de la noia aquesta que no m'agrada (b, els no...el) va ser més dolç i més suau. Era la segona vegada a la meva vida q feia un petó a algú q no m'agrada. I mira, el segon cop e va agradar més el petó en si, sabeu?
B, no sé, entre aquest somni i q avui he vist una dona en una botiga de roba que he pensat...VAYA PIVÓN!! O sigui, sé q és una frase de vell verd però és q no he pogut pensar una altra cosa...em sap greu jajaja. Doncs això, entre aquestes dues coses, he recordat que m'agraden les dones, tot i q continui fent l'excepció amb el veí i ja està, només era un post recordatori.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada