25/7/12

Enyorada

Semblo una nena petita: estic enyorada del curs de dansa, estic enyorada d'estar amb els meus amics i envoltada de gent interessant i que em fa vibrar i amb qui em sento viva.
Ara estic aquí al poble sense fer RES i no sé, em sento molt buida i sento que em falta algo i que no sé què dir no què fer i estic com de mal humor.
A més, no sé què pensar de la meva amiga que s'ha liat amb la TiamésBonadelMón. O sigui de la meva amiga no penso res, simplement de la situació...estic com molt trista, tinc una enveja infinita.
De la TmBdM necessitaria no saber-ne res i sé que la meva amiga se'n va a casa seva per fer de tortolitas i no ho puc suportar, no sé què em passa. A més aquí no tinc internet. Després faré una dissertació més llarga sobre el tema ( XD ) i ho penjaré demà.
Visca l'enveja, la gelosia i la mare treure els sentiments a fora!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada