1/7/10

Carbassa

Mira, ara feia temps que no afegia una carbassa com aquesta a la meva col.lecció...
Finalment el meu amic ha parlat amb ell...i bueno, van parlar de mi perquè diu que se n'havia adonat (tampoc fa falta ser molt llest, que no dissimulo gaire). Diu el meu amic que no tinc res a fer.
Doncs si no tinc res a fer no faig res. S'ha acabat. Fue bonito mientras duró...però sincerament us ho dic, no ho dic per suggestionar-me, penso sincerament que ELL s'ho perd!! I que és un soso sense haver intentat res de res, ni quedar alguna vegada tipo aviam què passava, sabeu? No sé, penso: malament no li caic, tampoc só tan lletja (normaleta), la gent no pot posar una mica de ganes i d'il.lusió a la vida?? Simplement intueixes que a algú li agrades i decideixes a l'instant que no. Doncs molt bé home, pitjor per ell, que es qeudi a casa seva amuermat que jo me'n vaig a buscar un/a altre/a que hi posi més emoció. Bon vent!!

2 comentaris: