19/9/10

Acció-reacció

De vegades actuem segons la reacció que hem rebut a un comportament anteriorment.
Sembla una mica "animal" però és així.
Ahir vaig anar a un concert d'ELL...és tan absolutament mono...Quan va acabar no li vaig dir res perquè havia de marxar i no el vaig veure. Tenia moltes ganes d'enviar-li un sms i dir-li...no sé, que m'havia agradat el concert, que no li havia pogut dir adéu o algo...
Però és clar, com que ell no ha respost a res del que he fet jo per acostar-m'hi, interpreto que no vol que ens acostem i per tant, passo de dir-li res. Ara ja no estic pensant en que "m'agradi" simplement en que és una persona que m'interessa perquè és diferent de tota la resta i perquè tinc ganes de conèixer-lo...però està vist que ell no.
La manca de reacció al final provoca falta d'acció.

3 comentaris:

  1. Felicitats per la teva reacció.Passa pàgina,hi ha gent molt més interessant allà fora.^-^

    ResponElimina
  2. Quasi sempre actuem per les reaccions anteriors, crec que és inevitable, inclús diria que ben humà. Les persones que trobem interessants no sempre reaccionen com nosaltres voldríem, i hem de seguir el nostre camí. Un no sap mai on és la sort. La teva acció de no acció m'ha semblat una bona reacció. Una abraçada!

    ResponElimina
  3. em sembla molt bona reacció. et pots sentir atreta, et pot agradar, si ell no ha mostrat cap reacció, bueno, seguir veient com evoluciona la cosa.
    Vaig anar divendres perquè tocaven uns amics (que no van tocar). Em van presentar un solter i el meu amic ja volia que fes algo. El noi en qüestió no va mostrar ni el més mínim interès. Ara com ara no em veig amb força per mostrar-me i endur-me una patacada. A veure si el noi en qüestió fa algo, sinó... a otra cosa mariposa.

    ResponElimina