22/5/11

Gent

Avui he vist molta gent a la Plaça Catalunya...bé, no és un bloc polític però és que estic tan indignada i ara encara més...grrrrrrrrrrr.
Bé, però no volia dir això, el que volia dir després d'haver vist molta gent junta. Moooooooooooolta gent. És que he tingut aquella sensació que feia temps que no tenia de: si qualsevol d'elles (bé, qualsevol no però algú) fos la meva parella ja m'estaria bé. No necessito que la meva parella sigui res de l'altre dijous, només que fos algú a qui jo estimés i m'estimés i creessim alguna cosa juntes i la visquessim...ja m'estaria bé.
No necessito que m'agradi tant i tant i caure de cul cada vegada que la vegi. Bé, no és que em vulgui conformar amb menys sinó que molta gent podria arribar a ser això per mi i ja cauria de cul quan la veiés un cop ens estimessim...m'enteneu?? Que no necessito que al principi sigui una cosa demolidora i un amor a primera vista ni res espatarrant ni espectacular. Anar fent...
(INDIGNEU-VOS!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada