5/11/12

A prop

Per què no puc estar a prop de ningú?
Avui he passat un dia molt trist però com que he posat el xip de "tallar" i d'allunyar-me d'ella, ara estic millor, m'he tret com un pes de sobre.
I penso: no podria estar així? Ara estem parlant pel xat com si res...però clar...quan m'abraça, quan dorm amb mi i em fa mimitus...ja no ho puc resistir i em tiro a sobre seu...és normal, no? Esclar, per això no puc fer aquestes coses...
Encara tindrà raó al final i haurem de ser amigues...no, però no podrem perquè la veig i em desfaig...he de mantenir la distància i així estaré bé tot i que la trobaré a faltar molt.
No vull "estar" amb algú que no em desitja i em fa sentir com que li faig angúnia...és molt perjudicial per mi, i sobretot NO ÉS el que vull.
Bollodrama...aniré a dormir...

2 comentaris:

  1. ella no sap que tens el bloc, oi? xD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja doncs li vaig dir però em va prometre que no el buscaria..ejem...espero que no!!
      Tot i que la veritat és que li dic tot per tant no hi hauria gran diferència tampoc...

      Elimina