3/11/12

Tallar

Finalment sí que va venir la C. tb divendres (o sigui, ahir) i li vaig explicar tota la història de la Noia Balladora, la ex i la nova nòvia i blablabla...és q ens ho diem tot...això em mola molt (amb la C.).
Hem parlat molt ahir i avui i no sé com estic, el problema és q ella no està amb mi al 100%. No li agrado, no té aquest sentiment de "voler-me tocar". És aquest el problema i clar, això fa q no poguem ser una parella normal i ja no parlar més del tema. I això tb fa q jo estigui amb ella no al 100%, no...sinó al 200%, cosa q em fa estar malament, ansiosa, trista, etc. Tot allò que ja sabem.

Hem arribat a la conclusió que haurem de tallar perquè si no, estaré trista per sempre més..avui ha marxat abans de dinar i després de la conversa que hem tingut i els mimitus i tot, he estat bé i estava contenta però al cap d'unes hores m'ha entrat la tristesa profunda perquè no li agrado.

En realitat, tinc cinquanta raons per estar contenta i una per estar trista però estic trista.

Arriba un punt q ja no és cosa dl q m digui sinó cosa meva però clar, com pot estar una bé, contenta i tranquil.la quan et diuen q no et volen tocar perquè no els hi agrades? És q n'hi ha per llogar-hi cadires...encara que tot lo altre sigui com PERFECTE i que quan parlem de "tallar" ens posem tristíssimes i plorem.

Ens estimem un munt però a l'hora de fer sexe no em vol tocar, no li agrado i diu que això és una part molt important ( i té raó, clar).

No pot sentir el q no sent a posta només perquè tot vagi bé.

La veritat és que no sé què fer per estar bé...crec que l'única solució serà tallar. Fins la setmana que ve som sucre perquè marxem el cap de setmana amb més gent i tal però després...haurem de tallar.

Algú veu una altra solució? Siusplau???

12 comentaris:

  1. jo t'aconsellaria, però com que no tinc ni idea de la teva relació m'ho inventaria tot i no crec que ajudi massa xD

    ResponElimina
  2. Jajajaja, mira, si tens temps i paciència, pots mirar tots els posts amb l'etiqueta "C" i podràs seguir la història. Mira, prova-ho, potser una opinió des de fora m'il.lumina...
    Merci per comentar!

    ResponElimina
  3. a veure...que no li agrades no m?ho crec! una no es fica al llit amb algú que no li agrada gens. Bé, si que pot passar, ésclar, però no crec que sigui el cas. La setmana passada explicaves que vau passar quasi tot el cap d setmana al llit. No és el que se sol fer quan algú no t'agrada...
    Ara, consells no goso donar-te'n, jo d'aquests temes...jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, Rachel, perquè diu que ho ha com "provat" però que no se sent bé i que no té ganes de tocar-me i clar...això és molt trist...tant per ella com per mi

      Elimina
  4. La veritat és que no sé massa què dir. Fa dies que va durant la cosa i sembla una mica una muntanya russa. Ara de conya, ara et faig mal,... estic amb la Rachel, semblava que anava bé i l'únic que té és por. Xò quan algú et diu que no vol tocar-te, doncs no sé, x molt bé que estigueu en companyia, carai, no és just.

    Molts i molts ànims. Aviam si s'aclareix!!

    ResponElimina
  5. Hola, S.N! Jo et vaig comentar fa un temps un parell de posts, i tu no en vas fer cap comentari; vaig entendre que el que hi deia no t'havia agradat gaire... En aquella ocasió et deia que no veia gaire clara aquesta història. Mira, ara podria ser menys directa i dir-te que endavant, que aquesta història val la pena, que lluitis, bla bla bla; o podria fer el que amb bona voluntat vaig fer l'altra vegada i dir-te el que realment en penso... i és que això no va enlloc. A veure si pots obrir els ulls d'una vegada!
    Entenc que et sigui difícil acceptar la realitat, i que esperis que els que et llegim t'animem amb comentaris positius i encoratjadors. Però em sembla que no et faríem cap favor: aquesta noia t'ha dit ben clar q no li agrades!! Què més vols sentir?! Malgrat que s'hi ha esforçat, perquè et valora en molts aspectes (això segur), no pot forçar-se a sentir el que no sent. Això és una cosa que un no pot decidir; el que tu sents per ella no ho has decidit, t'ha passat i punt. I ella voldria correspondre't, però no pot.
    Penso que la C hauria de ser prou honesta i empàtica com per tallar amb tu, però si no ho fa, aleshores no et queda cap més remei que fer-ho tu (si t'estimes una mica).
    Disculpa si he sigut massa directa, però és que quan veig que la cosa no pot ser més clara i tu encara no ho vols veure em desesperes!!
    Una abraçada i sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Q va! M'encanta, sé que tens tota la raó del món però també sé que és molt més fàcil dir-ho que fer-ho, eh?? Q jo també ho dic a l'altra gent jejejeje.
      Per cert, crec que sí que et vaig contestar els comentaris, tot i que potser un pèl tard...si eres aquest anònim... http://alloqueendiuenestarenamorat.blogspot.com.es/2012/07/nit.html?showComment=1341352845465#c142879467304680615
      Merci!!

      Elimina
  6. Tu vols algú que no et desitgi? Només tu tens la resposta.
    Et mereixes ser feliç. Escull si vols ser-ho.
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies ;) Clar que no vull això, per això ho vull "deixar" i ho tinc clar. Però m'agradaria que hi hagués una fórmula màgica...no sé...:P

      Elimina
  7. ;) sí, era jo mateixa... no havia llegit la resposta, perdona:)
    Aquests dies he anat de bòlit i no he tingut temps de llegir què més has escrit, no sé en quin punt del bellodrama esteu. Ho faré tan aviat com pugui i ja anirem comentant!

    ResponElimina