2/11/12

Divendres

No sabia quin post escriure perquè tots em semblaven repetitius i inútils.
Doncs ara escriuré sobre la Noia Balladora.
M'ha dit que divendres vol anar a una ballada i q si jo hi aniria i li he dit que sí perquè ja hi anava a anar.
Diu que allà hi haurà la seva ex i amb la seva nova nòvia (quins collons tb) i q vol parlar amb ella i que necessitarà la meva força i que que bé qui hi vagi. Mare de déu...sort que jo ja no estic en el mateix punt però m'alegro molt d poder donar-li el meu suport i d'odiar a la tonta aquella que va i la deixa per una altra.
Fins i tot estava parlant amb la C. pel xat després q ha estat tot el dia GELADA (ara estàvem parlant bé...) i q hem quedat demà però aviam com anirà amb la dona de gel...he pensat, ara et fots, C., i no vull q vinguis divendres perquè vull estar amb la meva Noia Balladora i donar-li tot el meu suport i tota la meva força i fer-li gelos a la ex, si cal!! Tomaya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada