11/12/11

Sentit

Quan dic que la DANSA dóna sentit a la meva vida, ho dic seriosament. Aquest matí m'he llevat pensant-hi.
Per poder ballar, per poder anar a classe de dansa (sobretot amb l'Adorda, clar) faig el q sigui i necessito fer coses com endreçar la casa perquè, esclar, com q torno tard de classe, tot ha d'estar llest per sopar i anar a dormir; he de dormir i descansar perquè, esclar, si estic massa cansada no puc fer bé classe de dansa; m'he d'alimentar bé perquè si no tinc prou energia o m'engreixo massa (de fet encara m'hauria d'aprimar més...) tampoc no puc ballar bé. Els dies van passant esperant q hi torni a haver classe de dansa; estic nerviosa perquè demà començo la classe nova (a més de la de sempre).
I no només són coses físiques sinó també anímiques: no tinc ganes d'estar pendent de ningú ni que m'atabalin (ho dic per la Noia Balladora, per exemple) perquè em desconcentren del que de debò m'interessa que és la dansa.
Ni tan sols necessito ser més jove per tenir més futur ni fer-ho més bé per lluir-me més. Tal com estic ja estic bé, anar fent i veient q milloro respecte a mi mateixa i gaudir.
En fi, us proposo reflexionar sobre què vol dir que una cosa doni sentit a la vida...per mi és això.

2 comentaris:

  1. Hola! DOncs jo el que he notat durant els anys que passen, és que el sentit de la meva vida canvia, i m'agrada, crec que és sa. A la teva vida hi ha altres coses que també li donen sentit i que si et falla la dansa n'hi poden donar de ple? És important tenir plan B, per si de cas... jajaja

    A la meva vida ara mateix li dóna sentit la meva feina, la meva parella, els llibres... I no fa gaire n'hi donaven el meus grups d'amigues, la piscina...

    ResponElimina
  2. sí sí, finestreta, en sóc conscient, de fet fa temps que ballo però només fa un any q faig aquestes classes del "sentit". Hi ha altres coses però en aquest moment és aquesta. També m'agradaria tenir una parella que li'n donés pero`mentres...Gràcies pel comentari!

    ResponElimina